Planificarea unui website și prezența online!

Planificarea unui website și prezența online!

Prezența online este extrem de importantă în era digitală. Dacă ai o afacere este esențial să fii prezent online, pentru a o putea promova. Înainte de asta însă, vei afla cât este de importantă planificarea ca etapă în procesul construirii unui website de la A la Z. 

Unul dintre cele mai importante stadii și adesea pasul cel mai solicitant în construirea unui site este Planificarea. Dacă te gândești să neglijezi această etapă, șansele să te alegi cu un proiect neterminat sunt foarte mari.

Succesul începe cu planificarea!

Înainte să începi orice proiect e important să ai în minte o viziune clară a ceea ce ți-ai propus. Un plan concret și identificarea potențialelor puncte slabe este cel mai bun mod de a preveni eventualele obstacole ce s-ar putea să apară. Aceste obstacole pot afecta bugete, deadline-uri și obiective finale. 

planificare website

Stabilește obiective clare!  Construiește-ți prezența online!

Încearcă să răspunzi la întrebări precum: 

”Ce încerci să obții?”

”Care e scopul principal al website-ului tău? ” 

E important să înțelegi obiectivul final al site-ului tău atunci când creezi unul. Vrei să te asiguri că tot ceea ce vei construi este funcțional sută la sută, și va oferi audienței tale exact conținutul de care are nevoie.

Fie că încerci să îți mărești grupul exclusivist de membri, fie că vrei să transformi mai mulți vizitatori în lead-uri sau să le oferi investitorilor tăi informații valoroase, trebuie să stabilești obiective clare de la început. Mai pe scurt, trebuie să știi exact ce vrei!

Definește-ți audiența, publicul țintă!

Trebuie să cunoști date demografice despre audiența la care vrei să ajungi. Înțelegând piața pe care vrei să te lansezi e un lucru vital. De ce? Pentru că de aici poți începe planificarea unui website care să atragă potențiali clienți. E nevoie de muncă de research, crearea unor profile de buyer persona și o analiză a competiției.

audiența online

Nu subestima procesul de SEO! 

Cea mai bună metodă de a măsura performanța online este partea de SEO. Iar momentul ideal pentru a-ți concentra atenția pe SEO este acela în care începi efectiv să-ți construiești site-ul. Cuvintele cheie pe care dorești să le folosești în atragerea audienței potrivite pot fi încorporate în designul și arhitectura site-ului tău.

Un alt aspect extrem de important este să ai un site mobile friendly, un site responsive care te va ajuta să crești în clasamentul Google.

Planifică-ți conținutul! 

Definește clar conținutul pe care vrei să-l prezinți audienței tale. Acesta trebuie să fie educațional, concis, detaliat și atractiv pentru publicul tău țintă. Optimizarea pentru motoarele de căutare este un alt aspect important, pe care trebuie să-l iei în considerare. Degeaba ai un site frumos structurat și atrăgător din punct de vedere al design-ului, dacă prezinți un conținut lipsit de esență sau mesaj.

Începe planificarea și întărește-ți prezența online! 

Website-ul tău este parte vitală a afacerii tale. Prezența ta online definește eforturile de marketing pe care le depui și e cartea de vizită virtuală a companiei tale. Acesta e motivul pentru care faza de planificare este atât de importantă pentru orice proiect. Reprezintă baza pentru un website de succes. Nu subestima așadar importanța planificării website-ului tău și șansa de a-ți defini cu adevărat prezența online!

Related Posts
Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.