Greseli frecvente intalnite in procesul de comanda – cum sa le evitam?

Greseli frecvente intalnite in procesul de comanda – cum sa le evitam?

Sunt cateva greseli frecvente care apar pe parcursul comenzilor efectuate de clientii nostri. Aceste greseli impiedica activarea mai rapida a comenzilor, pentru ca neavand date corecte sau complete, suntem obligati sa luam legatura cu clientii nostri si sa asteptam raspunsul lor, legat de situatia aparuta.

Este adevarat ca formularul de comanda a fost modificat, interfata de billing a fost upgradata, iar pe deasupra, au aparut cerinte diferite legat de numele de domenii, astfel au putut sa apara unele nelamuriri.

Voi nota ce greseli frecvente apar si explicatia de ce primim eroare la activarea unor servicii.
  1. In formularul de comanda, pentru domeniile .ro, apare campul ”Legal Type” cu cateva posibilitati de alegere:

–  daca selectati Private Person (persoana fizica), urmatorul camp trebuie sa contina CNP-ul dvs.

– daca selectati Commercial (persoana juridica), urmatorul camp trebuie sa contina codul fiscal, apoi numarul de inregistrare la Registrul Comertului.

Cel mai des, clientii lasa campul de Private Person activ, dupa care scriu codul fiscal. Sau invers. Registrarul nu activeaza automat domeniul, identificand datele gresite.

2. Sistemul va permite sa comandati un domeniu care sa aiba date diferite de datele titularului de cont. In acest caz, se noteaza la campul datelor codul fiscal sau CNP-ul viitorului titular, dar nu se mai completeaza campul ”Informaţii despre posesorul domeniului”, unde exista posibilitatea de a adauga un contact nou. Aici observam ca datele difera fata de contactul principal si punem in asteptare activarea domeniului pana clarificam situatia cu clientul.

3. Nu se accepta diacritice in formularul de contact! Numarul de telefon nu trebuie sa fie in format international! Adresa de email si numarul de telefon trebuie sa fie corecte.

Dupa activarea domeniilor internationale, registrarii trimit un email pentru verificarea datelor. Daca nu confirmati linkul din acel email, domeniul este suspendat.

4. Dnsurile adaugate domeniului trebuie sa fie active, de aceea vi se spune sa le lasati implicit pe cele ale noastre, daca nu aveti dnsurile stabilite pentru domeniu. Daca ati comandat domeniul x.ro si adaugati ns1.x.ro si ns2.x.ro la dnsuri, nefiind active, registrarii vor returna mesaj de eroare. Dnsurile ns1.x.ro si ns2.x.ro pot fi activate din contul de billing, doar dupa ce aveti domeniul activ.

5. Daca aveti un pachet de gazduire activ si doriti pentru acelasi domeniu un alt pachet, varianta corecta a comenzii e cea de upgrade. O comanda noua de gazduire pentru acelasi domeniu nu poate fi activata. Procesul de upgrade merge automat si factura se emite doar pe diferenta de plata pana la expirarea pachetului actual. Va este mult mai convenabil asa!

6. Daca doriti activarea unui cont de gazduire wordpress, va recomandam pachetele de gazduire pe servere Linux.

Speram ca aceste informatii v-au fost de folos, sigur nu sunt greseli suparatoare, insa ele incetinesc procesul de activare  si nu ne dorim asta! 🙂

 

Related Posts
Leave a comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.